pondělí 6. srpna 2012

BLENDING EYE BRUSH

     Prvním produktem, o kterém chci psát je blending brush. Na tento štětec už jsem se chystala hodně dlouho, nemyslím tím pouze u Elfu, ale celkově jsem po něm toužila, nicméně se mi za něj nechtělo dávat několik stovek v Sephoře, takže jsem se ho rozhodla přihodit ke své první objednávce.


     Kdybych já to byla tušila, raději bych si ušetřila na ten "sephoří." Štětec byl zabalený v klasickém průhledném obalu, ve kterém štětce zabalené bývají. Na první pohled vypadá krásně hustý a dobře střižený. Když jsem jím poprvé projela prsty "vybafl" na mě oblak nějakého prachu či co. Nikdy jsem se s tímhle u štětců nesetkala, nevím, jestli to třeba není nějaký způsob "konzervování", aby se štětec neslepil, ale na mě to opravdu nepůsobilo dobře. Navíc ze štětce neustále vypadávají chlupy. Takže jestli to takhle půjde dál, za měsíc bude vypelichaný. 


     Abych jen nekritizovala, musím štětec pochválit, že opravdu hezky "blendí." Když Vás nebudou rozčilovat neustále se objevující chlupy na Vašem obličeji, které ze štětce vypadávají, určitě do něj běžte, protože cena 39,- je více než příjemná. Jelikož mám štětec krátce, ještě jsem ho nemyla. Popravdě, mám z toho i celkem strach, ale uvidíme, třeba chlupy vypadávat přestanou. 
     
     Cena štětce je opravdu příjemná, ale to je asi tak všechno. Znovu bych si ho asi nekoupila, ale uvidím, třeba mě ještě překvapí :) Bubble.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3