čtvrtek 9. srpna 2012

Complexion perfection

.....neboli Paletka pro dokonalou pleť :) I tento produkt je z řady studio, jak už napovídá jeho krásný černý obal. Musím říct, že vzhled této řady se mi moc líbí a působí na mě jako kvalitní zboží :)


     I tato paletka má zrcátko přes celou pohyblivou část produktu a prostě krásný černý obal :) S tím, že na každé paletce je napsán její název, aby jste nemusely každou zvlášť otevírat, dokud nenajdete tu pravou, kterou chcete použít.
     Paletka se skládá ze čtyř barevných částí - růžová, zelená, modrá a žlutá. Každá s těchto barev má nějaký úkol. Žlutá barva rozjasňuje, růžová neutralizuje šedé tóny pleti, zelená červené a modrá oranžové tóny. To teda tak úplně nevím, ale každopádně, když všechny tyto čtyři barvy smícháte, máte super matující pudr, který krásně sjednotí pleť.



     Jelikož mám ne úplně světlou pleť, tak mi připadá, že mě tento pudr docela zesvětlí, takže ho využiji spíše na zimu, ale to není jeho nedostatek, ale můj :D

     Cena je opět 95,- což je super. S tímto produktem jsem spokojená a nebála bych se ho pořídit znovu.


2 komentáře:

  1. zajimave. ja kdyz ho videla na strankach - tak jsem nejake nechapala co s tema barvama mam na svem obliceji delat.... preci jen korektor v barvach znam, ale ze bych jako zapudrovavala taky podle barev jsem si nejak neumela predstavit :)

    jinak souhlas - tahle rada ma skvele ty obaly! ty velka zrcatka.. och och :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že u tohohle pudru to moc nefunguje - ty barvy, spíš to hezky vypadá v té krabičce :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3