středa 5. září 2012

1. NAKUPOVÁNÍČKO

     Ahoj kočky, tak dneska je tu slíbený článek o mých nákupech :) Původně jsem myslela, že Vám napíšu jen o kosmetice, kterou jsem si pořídila předevčírem, ale co osud nechtěl, dnes jsem se vyřádila znovu :D ne však v drogerii, ale v obchodech s oblečením. Rozhodla jsem se tedy, že Vám předvedu i své nové kousky. Nečekejte však poslední módní trendy, protože já jsem ten typ člověka, který nakupuje především podle toho, jak se v oblečení cítí. Dalším rozhodujícím faktorem, který u mě také hraje velkou roli je cena. Jelikož jsem "chudý" student nemůžu si moc často dopřávat oblečky ze světových butiků, mnohem větší radost mi udělá věc, která je ve slevě, raduji se pak mnohem mnohem víc :D Nu což, nejspíš by mě některé z Vás nejraději ukamenovaly, ale já si vyberu i v Kiku :D Slevám zdar a velkým obzvlášť :D


  •  Tvářenka Essence, MIAMI ROLLER GIRL,odstín 01 DATES ON SKATES, 79,- (a nějaký halíře)
  • Balzám na rty Essence, Kiss Care Love, 01 Fruit crush, 35,- (nebo tak nějak :D )
  • Rtěnka Essence, odstín 56 Sweet metal (to je ta hnědá), 29,90,-
  • Rtěnka Essence, odstín 44 Almost famous, 29,90,-
  • Lak na nehty Mini colorama od Maybelline NY, odstín 16 Berry Sweet, 19,90,-
  • Color Tattoo 24 HR od Maybelline NY, odstín 05 Eternal gold, cena 111,- (se slevovou knížečkou)
     Dále jsem si pořídila dva mini deodoranty od Baley (50 ml), protože hodně cestuji a nechce se mi v kabelce/tašce tahat velké balení, takže jen z čistě praktických důvodů :) Cena 19,90,- za kus je myslím velmi příznivá.


     A jelikož jsem si na dovče zničila sluneční brýle jedny jsem si pořídila. Do brýlí nikdy moc neinvestuji, vím, asi je rozdíl v brýlích z optiky a od stánkařů, ale co už :) Takže 80 Kč, vietnamci.


     A jdeme na oblečení. Jak jsem psala v úvodu, ulovila jsem všechno ve slevách a v levných obchodech. Nebyla jsem nakupovat proto, že bych něco potřebovala, ale proto, abych potěšila svou duši, která se zajíká při slově sleva :D

Červené tílko s patenty, KIK, 25,-


     


Toto tílko se mi líbilo už dříve, ale řekla jsem si, že ho nepotřebuju, avšak za cenu 55 Kč jsem ho tam prostě nemohla nechat :D KIK.

Tohle tričko na obrázku nevypadá zrovna dobře, ale na postavě je moc pěkné a dokonce jí i lichotí. Cena 55 Kč, KIK.

Miluju svetry na knoflíky, tenhle hnědý jsem ulovila v F+F za 92,-

Takový podobný mám už z Takka, ale nemohla jsem jinak :D F+F, 80,-

Jelikož mám prdel jako valach ženštější křivky, velmi těžko sháním padnoucí rifle, jsem prostě bokatá. Tyto mi pěkně sedí, 249,- KIK.


     Líbí se Vám mé nákupy? A jak jste na tom Vy? Nakupujete raději ve slevách nebo "butikujete". Mějte se krásně. 

                                                                                                Bubble.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3