čtvrtek 6. září 2012

Balzám na rty Essence

Ahoj holky,
dneska pro Vás mám takovou menší recenzi na nový balzám na rty od Essence "Kiss Care Love". Mám ho v odstínu 01 Fruit crush.


     Tato novinka stojí necelých 35 Kč a svým vzhledem mi náramně připomíná známý balzám Baby Lips od Maybelline. Ve stojanech můžete najít čtyři barvy tohoto balzámu, ale já budu "mluvit" pouze o tomto jednom, protože s ostatními nemám (zatím) zkušenost. Vůně je naprosto úžasná. Když jsem k němu poprvé přičichla, okamžitě jsem se vrátila do dětství, protože voní přesně jako žvýkačky Pedro, které zná asi každý :) Přiznám se, že většinou si balzám kupuji právě podle vůně, protože podle čeho jiného taky :)


     Když tubičku otevřete mrkne na Vás růžovo-červená barvička s lehkým třpytem, který je viditelný o po nanesení balzámu. Někdo od balzámu chce pouze hydrataci a nic víc, mně však toto lehké zabarvení nevadí. Na rtech je velmi zvláštní...moc nevím, jak to popsat, ale pokusím se :) Řekla bych, že je trošku lepivý, možná je to jen můj pocit, ale jednoduše to tak cítím :) Moc nehydratuje, ale na rtech vydrží poměrně dlouho. Na obrázcích níž můžete vidět, jak rty vypadají před nanesením balzámu a po něm.




     Takže sečteno podtrženo. Pokud hledáte hydratační balzám na rozpraskané rty tohle určitě není správná volba. Pokud ale chcete něco, co Vaše rty oživí, dodá jim trošku barvy a lesku sáhla bych po tomhle balzámku...já i jen kvůli té vůni :) 

                                                                                          Vaše Bubble :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3