neděle 16. září 2012

CATRICE - 250 Swimming With Dolphins

Ahoj dámy,
dnes mám pro Vás recenzi na oční stíny od Catrice v odstínu 250 Swimming With Dolphins, které jsem sice koupila ve slevových košíčcích v Rosmmanu za 29,90,- ale je možné, že na ně ještě narazíte :)

   
     Jak jsem již psala, barva mi opravdu připomíná kůži delfínů :) V krabičce je moc pěkná, je šedo-stříbrná s lehkým stříbrným shimmerem. Balení je opravdu povedené, rozhodně lepší, než u mono stínů od Essence, je mnohem bytelnější a nebojím se, že se mi jen tak rozpadne v ruce.
     Když barvu naberu prstem a otřu ji o hřbet ruky, je stále krásně pigmentovaná, to ale bohužel neplatí o nanesení na oční víčko :( Na oku Vám zůstane jen lehoučce našedlý nádech, který opravdu není moc výrazný.
     Těšila jsem se, že vyzkouším šedo-fialové líčení s tímto odstínem, ale po nanesení toho stínu od Catrice jsem ho musela ještě zvýraznit stříbrným stínem z obří palety.


     Sečteno podtrženo. Tento stín mě neoslnil na sto procent, ale určitě pro něj najdu nějaké využití. Jelikož jsem ho koupila ve slevě, tolik mě jeho slabá pigmentace nemrzí, za plnou cenu bych byla rozhořčenější :D

                                                                                              Bublinka :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3