středa 5. září 2012

Color Tattoo

     Ano, je to skoro trapné psát něco o této, už značně profláklé novince, ale přece jsem se rozhodla, že Vám sdělím i já své dojmy.
     Po shlédnutí videa české make-up guru GetTheLouk se tento zázrak stal mým snem asi jako většiny z Vás, které o této novince slyšely. Dlouho jsem přemýšlela, jaký odstín si vyberu, ale vyhrál to zlatavý 05 Eternal gold. Vybrala jsem si ho i přesto, že tento je považován za méně vyvedený, nicméně barva je to krásná a to rozhodlo. Stíny jsem koupila v drogerii DM za 111,- se slevovou knížečkou (platí do listopadu).


     Konzistence je taková krémová, roztírají se pěkně a nečmouhují. Stíny jsem nanesla asi v osm hodin ráno a bázi jsem nepoužila. Co mě ale nemile překvapilo, že už v pět hodin odpoledne se mi stíny usazovaly do vrásek na víčku :( To jsem tedy nečekala. Nevím, jestli je to mnou nebo jestli je zrovna tento odstín opravdu méně kvalitní, než ty ostatní...nevím...Každopádně se chystám vyzkoušet ještě odstín The on and on bronze, tak uvidím.
     Každopádně nákupu nelituji, barva je opravdu moc krásná a jelikož jsem tento stín zkusila zatím jen jednou a ještě bez báze, tak je možné, že na něj změním názor a skamarádíme se :) O tom Vás samozřejmě nezapomenu informovat :)

     A jaké jsou Vaše zkušenosti s těmito stíny? Mějte se krásně, Bublina :)

2 komentáře:

  1. ahoj. tak ja jsem si poridila tri odstiny techto stinu..hnedou, stribrnou a fialovou. mam je ve clanku a videu nakupovanicko srpen 2. Hneda a stribrna jsou nadherne, ale ta fialova, to jsem slapla fakt vedle. Je desna, hrozne cmouhuje

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, no slyšela jsem, že ta fialová je hrozná, ale ta barva je úžasná, škoda :( Taky se chystám na tu bronzovou a možná modrou, i když se bojím, že bych jí u mě nenašla tak velké využití, no uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3