středa 12. září 2012

RIMMEL LONDON - RTĚNKA KATE 03

     Jak jsem již psala, pořídila jsem si KONEČNĚ tuto rtěnku :) Mám jí v odstínu 03 a díky právě probíhající akci v Rossmanu (25% na vybrané výrobky) ji mám ještě se slevou hihííí :D Stála mě 94,50,- a je úúúžasná <3


     Pokud nemáte rády rtěnky od Rimmelu, rovnou přestaňte číst, protože já se chystám jen chválit :) Takže za prvé - ten obal...není krásný? :) Až na to, že je to takový ten materiál, na kterém je vidět každý otisk se mi strašně líbí. Sama rtěnka má úžasnou vůni, připomíná mi nějaké sušenky nebo cukroví :) Její konzistence je pro mě úplně úžasná, přesně takovou si u rtěnky představuju, je krásně "hladká" a nevysušuje. Na rtech mi vydrží relativně dlouho, ale já pořád něco jím a piju, takže u mě žádná rtěnka nevydrží nikdy moc dlouho :D



     Jak jsem už několikrát napsala, rtěnku mám v odstínu 03, což je taková, řekla bych přirozená barva, která spíš zvýrazní barvu mých rtů. Osobně nemám moc ráda křiklavě rtěnky, přijde mi, že mi tak úplně nesedí, takže proto tahle volba. Pigmentovaná je božsky :) Na obrázcích níže můžete vidět mé rty před a po nanesení rtěnky.



     Tuto rtěnku určitě doporučuju a se slevou 25% je ještě lákavější :)) Bublina :)

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář <3