úterý 16. října 2012

Essence - Stay all Day

     Krásné ránko dámy :)
Dneska mě při otevření Bloggeru čekalo velmi příjemné překvapení a to přesně 1000 návštěv :) Chtěla bych Vám tímto poděkovat, že mě vůbec čtete a za sebe doufám, že ani nepřestanete :) Budu se snažit, aby Vás to tu pořád bavilo a rády jste se sem vracely. Teď už recenze.


     Upřímně řečeno nemám ráda krémové oční stíny. Názor jsem změnila díky Color Tattoo a proto jsem sebrala všechnu odvahu a koupila si Stay all Day. Ano, je pravda, že jsem je koupila ve výprodeji za 29,90,- ale stejně, mohla jsem je tam nechat :)



     Opravdu nevím, kolik stíny stojí normálně a zda se ještě vůbec prodávají - to Vás asi moc nepotěší :)) V kalíšku je jich 5,5 g. Mám je v odstínu Steel the Show, což je taková teplá kovově- šedá barva. Na sluníčku se moc pěkně lesknou. Nejvíce mě však překvapila výdrž, která je pro mě téměř srovnatelná s Color Tattoo. Nanesla jsem je asi v šest hodin ráno a do tří držely celkem nehnutě (použila jsem bázi). To mě opravdu šokovalo :) Nevydrží samozřejmě celý den, odpoledne se začaly slívat do vrásek, ale pro mě je tato výdrž víc, než uspokojivá :)


     Trošku mě mrzí, že jsem si jich nevšimla dřív, ale jak jsem už napsala, krémové stíny přehlížím tak nějak automaticky. Nevím, jestli bych si tyto stíny koupila třeba za 100,- ale za cenu 29,90,- jsem opravdu spokojená.





Krásný den přeje Bublina :)

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář <3