čtvrtek 25. října 2012

Nejoblíbenější blogerky za zaří :)

Ahoj Berunky,

     Rozhodla jsem se pro tento článek, protože si myslím, že je mezi námi spousta skvělých blogerek, které třeba nemají tolik čtenářů jen proto, že nedělají videa nebo zkrátka a jednoduše nejsou tolik "profláklé" :) Snad se Vám tento přehled bude líbit a třeba tu najdete tu svou oblíbenou :)

http://roryside.blogspot.cz/
Rorynku mám v poslední době moc ráda. Je to milá mladá slečna a miluje slevy stejně jako já :D

http://zrzunka.blogspot.cz/
Kamča je další super slečna, kterou obdivuju hlavně díky jejímu životnímu stylu. Na to, že je tak mladá, tak to má v hlavě moc dobře srovnané :)

http://zkusotevritoci.blogspot.cz/
Pája je moc milá a krásná. I její videa mě moc baví a rozhodně by si zasloužila víc "sledovatelů", než má.

http://style-of-lonnie.blogspot.cz/
Lucku asi většina z Vás zná, ale přesto patří do mého žebříčku, protože jí zkrátka sleduji moc ráda :)

http://handbagforladies.blogspot.cz/
Mojí finálovou pětku uzavírá Dia, kterou nejspíš taky znáte, ale prostě sem patří. Úžasně fotí, je krásná, milá, no zkrátka fajn :))


     Snad si v mém článečku i Vy najdete tu svou, blogerku vyvolenou :) A kdo patří mezi Vaše oblíbenkyně? Mějte se krásně krásky :)

Bublinka :))

12 komentářů:

  1. takové články jsou super přesně proto, jak jsi napsala, nejsme profláknuté a to je škoda :D:P
    dva blogy z tvého výběru neznám, takže se hned mrknu :) díky za typy!
    moc děkuju, že jsi mě zařadila mezi své oblíbenkyně :) udělala jsi mi tím obrovskou radost
    a těší mě,že si myslíš že to mám v hlavě srovnané :)
    zdar zdravému stylu! měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, snad si "nové" blogy taky tak oblíbíš :)

      Vymazat
  2. Jé, hrozně moc děkuji ♥, udělala jsi mi obrovskou radost a jdu se podívat na ostatní blogy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji Tobě Rorynko, že Tě můžeme číst :))

      Vymazat
  3. Moc děkuju,že jsi mě sem zařadila,moc si toho vážím ! :)
    Na ostatní blogy se určitě ráda podívám,protože si ráda rozšiřuju bloggovou sféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) Určitě se podívej, holky jsou skvělé :)

      Vymazat
  4. Včera mi dorazila výhra z giveaway. Ještě jednou děkuju. Náušničky, cos tvořila jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, jsem ráda, že jsem Tě potěšila :)

      Vymazat
  5. Ráda poznávám nové blogy, určitě tedy navštívím... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc, tohle opravdu dokáže potěšit :). Na ostatní blogerky se jdu hned mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuju, že děláš super videa, moc ráda se na ně dívám :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3