úterý 30. října 2012

Povídání s Rizzle Kicks

     Ahoj Berunky, tak co je u Vás nového? :) U mě se momentálně vše točí kolem školy. Pořád sedím nad bakalářkou a nad dalšími školními projekty. Ve škole jsem teď hodně dlouho nebyla, hlavně kvůli těm mým rozbitým nohám, ale také kvůli rozvrhu, který mám tenhle semestr hezky volný, což je asi jediná pozitivní věc :) No zkrátka a dobře na mě sedá nějaký podzimní/zimní splín či co...
     Jedinou krásnou věcí, která mě v posledních dnech hřeje, je naše čtvrteční čtyřleté výročí s mým přítelem. Hrůza, jak ten čas letí, když je člověk zamilovaný :))

     Posílám Vám aspoň mojí další oblíbenou písničku, když už stál dnešní příspěvek za prd :))



Bublina :))


3 komentáře:

  1. Jé,to je krásné! :) K výročí moc gratuluju a ať jste pořád zamilovaní!

    OdpovědětVymazat
  2. škola,škola,škola..
    gratuluji k výročí :) ještě plno společných let přeju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3