pátek 30. listopadu 2012

11 TAG - podruhé :)

     Hlásím se dnes už podruhé :)
Byla jsem nominovaná další blogerkou z blogu http://brunette-rules.blogspot.sk/ na jedenáctkový TAG a tak jsem se tedy rozhodla, že se opět zapojím :) Ale jelikož jsem už zajímavosti o sobě psala tady odpovím pouze na otázky, které mi byly položeny, snad to nebude vadit :)


1. Obľúbená špirála?
  • Tak mou nejoblíbenější řasenkou je již tisíckrát zmiňovaná Colossalka a to verze Cat eyes :) Ale jak všechny víte, s řasenkami problém nemám a stačí mi většinou i nějaká obyčejná.
2. V akých obchodoch nakupuješ najčastejšie?
  • Vyloženě oblíbený obchod vážně nemám. Při výběru oblečení dám především na pohodlí, takže když někde zahlédnu něco, co mi sedí a vyhovuje, tak vůbec nekoukám na to, jestli jsem v New Yorkeru nebo v nějakém butiku. Samozřejmě, jako pro studenta je pro mě rozhodující i cena, takže třeba úplně obyčejná trička nakupuji nejčastěji asi v Gatu nebo v již zmíněném New Yorkeru.
3. Máš domáce zvieratko? Ak áno,aké?
  • Ano, máme pejska shi-tzu a je mu osm let :)
4. Obľúbená farba? 
  • Poslední dobou ujíždím nejvíce na fialové, zlaté a černé.
5. Najhoršia vlastnosť? /tvoja/
  • Tuším, že už jsem o tom taky někde psala, ale mou úplně nejhorší vlastností byla do nedávna žárlivost. Ale jelikož to škodilo nejen mně, ale i mému vztahu a příteli, tak jsem s tím opravdu zahýbala, až se divím, jak se poslední rok ovládám :) Takže mou současnou nejhorší vlastností je asi to, že si vše moc beru a řeším, takže taky žádná výhra :D
6. Dokážeš sa uraziť za maličkosti?
  • To záleží na tom, v jakém jsem zrovna rozpoložení, ale myslím, že kvůli maličkostem se neurážím, je to zbytečné :)
7. Nohavice,alebo sukne?
  • Jednoznačně kalhoty. V sukních se necítím dobře a myslím, že mi ani nesluší.
8. Vianoce,či Silvester?
  • Určitě Vánoce, těším se na ně celý rok. Miluju tu pohodu a atmosféru. Silvestr bych vůbec slavit nemusela, je to jen důvod k tomu, aby se každý opil a měl pro to omluvu :)
9. Za koľko hod. by si vedela utratiť 100€? (:D)
  • Pfff, klidně za hodinu, jsem přeci ženská :D
10. Ako si sa dostala k blogovaniu? 
  • Začala jsem se dívat na kosmetická videa na YT, přes ně jsem se dostala na blogy a už to jelo :) Chtěla jsem se taky podělit o svoje kosmetické zážitky. Je to fajn koníček a musím říct, že od té doby, co bloguju a víc se zajímám o líčení mi mé okolí chválí make-up a to potěší :)
11. Obľúbený šport?
  • Byla jsem registrovaný sportovec - hrála jsem kuželky, ale bohužel jsem si tak zhuntovala koleno, že jsem musela přestat :( Nyní je mým nejoblíbenějším sportem plavání, asi právě i proto, že nezatěžuje klouby (zním, jak stará babka, ale je to tak :D), které jsem si nedávno zničila i v kotnících.

     Já moc děkuji za nominaci. Odpovídat na otázky mě moc bavilo, takže doufám, že i Vy se nudit nebudete :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3