pondělí 12. listopadu 2012

Essence - It´s Peach not Cherry

     Krásný den Berušky,

no i když...To počasí je pěknej hnus, takže se nedá ani nic fotit. Naštěstí mám v záloze pár fotek laku s limitky Cherry Blossom Girl (vím, jsem dost aktuální :)).



     Naprosto mě uchvátila barva laku. Vím, psala jsem, že oranžovou nemám ráda, ale tohle není ta typická oranžová - pomerančová :) A navíc, přesně v téhle barvě mám kabelku a boty, což mluví za vše :)



     Tak a u barvy všechna pozitiva končí :D Ačkoli mám zatím s laky od Essence jen dobré zkušenosti, tenhle mě zklamal na všech frontách. Takže zaprvé - schne do příšerných map. Já jsem většinou zvyklá používat jen jednu vrstvu laku. Možná je to zvláštní, ale pro mě dostačující. Tady jsem druhou vrstvu musela použít bezpodmínečně, protože jedině tak se daly ty fleky zakrýt. A pak je tu délka schnutí. Bože, tenhle lak by do sucha uschnul asi tak za dva roky. I po několika hodinách byl pořád takový jakoby gumový, takže jsem v něm okamžitě měla rýhy.

     Jak jsem psala - barva je krásná, ale to je tak všechno. Možná jsem zrovna narazila na špatný kus. Nicméně k znovu nalakování tímto lakem se budu sakra dlouho přemlouvat.



     Máte s tímto lakem taky tak špatné zkušenosti nebo jsem divná jen já? :D

Bubble :)

9 komentářů:

  1. Ta barva je krásná! Taky jsem nad ním přemýšlela, a jsem teda ráda, že jsem si ho nekoupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem si ho pořídila ve výprodeji, tak nejsem zas tak naprdlá :D

      Vymazat
  2. Já z téhle limitky nic nemám :). Barva se mi ale docela líbí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je nádherná! Z téhle limitky se mi bohužel nepodařilo nic ulovit...:(

    OdpovědětVymazat
  4. nemala som ho takze neviem povedat, ale pekna farbicka:)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, na barvě se shodneme všechny, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo schodneme, já si z téhle limitky pořídila tu krásnou tužkovou rtěnku se stejným jménem jako tvůj láček.A světe div se fakt hrozná, víc než ty prachy mě kupodivu naprdlo, že tu barvu chci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o těch tužkách jsem taky neslyšela nic pěknýho, tak jsem po nich ani nekoukala. Je to škoda, docela mě ta limitka zklamala a v obchodech byla na můj vkus moc dlouho...

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3