pátek 9. listopadu 2012

POZOR POZOR

Holky, mám tu pro Vás aktualitku :) Dnes jsem byla po dlouhé době v Tescu a narazila jsem tam na řasenku Maybelline Colossal Volum´ verzi Cat eyes v akci za 115,- (!). Koukala jsem jako blázen a samozřejmě jsem jí tam nemohla nechat :D Takže pokud máte tuto řadenku rády, určitě se do Tesca jděte mrknout :) Nevím, jak dlouho tato akce potrvá a zda platí v každém Tescu, ale myslím, že pokud to nemáte něja z ruky, určitě se vyplatí tam skočit.
Jen bych ještě napsala, že jsem zatím zkoušela jen tu klasickou Colossalku - žlutou s fialovým proužkem. Tato Cat eyes se podle mě liší jen kartáčkem, který je velmi úzký a zahnutý. Zkušenosti s ním nemám, ale obecně s řasenkami problém nemám, tak mi snad bude vyhovovat :)



Bublinka :))

8 komentářů:

  1. Děkuji za tip :) Jen škoda, že mám nejbližší Tesco cca 40 km :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam to pro ni asi nepojedeš, viď? :D

      Vymazat
    2. Taky...Tesco 26 km ode mě :D
      takže bohužel,ale děkuju za tip :)

      Vymazat
  2. wow dobrá akce :-) já sice ted řasenku nepotřebuji a tyto kartáčky nemám moc ráda :-) ale pěkný tip

    OdpovědětVymazat
  3. Tak koukám, že jsem všem dost pomohla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, proč je Tesco ode mě daleko :D? Získala si mě už jen tím obalem :D!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3