sobota 29. prosince 2012

Recenze: Gabriella Salvete - Matte foundation

     Ahoj moji drazí :)

dnes jsem tu se slibovanou recenzí na matující make-up od Gabrielly Salvete, který jsem získala k testování zde.



     K make-upu jsem získala brožurku, která říká, co make-up slibuje a obsahuje další informace, jako jsou facebookové stránky a tak dále. Celou jsem jí pro Vás nafotila:





BALENÍ 

     Make-up se skrývá ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Obal na mě působí "drahým" dojmem právě díky použití skla. Pumpička je praktická a umožňuje snadné dávkování bez zbytečného plýtvání. Pumpička je z černého plastu, který má tendence být trošku ušmudlaný. Obsah lahvičky je 30 ml - akorát :)





ODSTÍN

     Výrobce nabízí čtyři druhy odstínu. Já vlastním ten nejsvětlejší, který nese název 01 Sandy. Ačkoliv nejsem žádná bledule, tento odstín mi perfektně sedí, ale myslím, že v létě na mě přeci jen bude moc světlý, protože se celkem dost opálím. Každopádně si myslím, že výběr ze čtyř odstínů je celkem dostatečný.





KRYTÍ, KONZISTENCE, FINISH

     Krycí schopnost tohoto make-upu bych označila za horší průměr. Světlé pigmentové skvrnky zakryje celkem obstojně, ale se zarudlými pupínky si neporadí. Konzistence je tekutá, ale ne moc. Pracuje se s ním dobře, nezanechává čmouhy a roztírá se příjemně. Obvykle na něj používám štětec nebo beauty blender. Finish má opravdu pěkně matný, ale bohužel nevydrží moc dlouho. Používám na něj i pudr, který matný efekt o něco prodlouží. Tento make-up je určen každému tipu pleti, což je podle mě zvláštní, jelikož mastná pleť potřebuje něco jiného, než suchá, ale budiž...


před nanesením make-upu (pouze krém)


s make-upem GS (bez pudru)

     Tento make-up je v drogerii dostupný za 199,-, myslím, že tato ceno odpovídá. Je to jeden z nejlepších make-upů, který jsem měla možnost vyzkoušet. Jeho výdrž není sice nějak závratná, ale na cestu do školy/práce je fajn. Je lehký, dobře se s ním pracuje a opravdu pleť zmatní. Určitě bych ho doporučila.

V recenzi jsem popsala pouze své subjektivní názory a to, že jsem make-up obdržela zdarma nemá na můj názor nejmenší vliv.

Bubble :)

3 komentáře:

  1. Vzhledem k tomu, že vyhledávám dobře krycí makeupy nebude to nic pro mě :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, ale na moji pleť nebude - potřebuji bohužel vyšší krytí...

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, souhlasím. Já teda za jedinej opravdu krycí považuju Dermacol Cover, ale tenhle bych se nebála si znova pořídit, pleť je na tvářích matná i večer, jen T-zóna je už lesklejší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3