čtvrtek 21. února 2013

Nějaké ty novinky :)

Ahoj všichni :)

Dneska Vás chci jen pozdravit, protože jsem nestihla nafotit nic, co jsem nafotit chtěla, takže musíte vydržet do zítra. Chystám pro Vás nakupovací článeček, protože jsem se nějak rozšoupla :) Dneska jsem dostala práci, hihíííí :) Je to jen brigáda ke studiu, ze které mám vážně radost, protože každá kačka se hodí (na kosmetiku samozřejmě :D ). Nemůžu se dočkat, až si za první vydělané peníze (znáte to, za první výplatu by si člověk měl udělat něčím radost - teda ne, že bych si jí jinak nedělala, ale prostě :D ) pořídím štětce od Real Techniques, které jsou na první příčce mého seznamu Must have. Jen mě trochu trápí, že ještě musím podstoupit praxi ve škole a dopsat tu zpropadenou bakalářku, snad se to nějak zvládne :)

A jak se máte Vy? Doufám, že jste měli také tak úspěšný den, jako já :)



4 komentáře:

  1. Taky píšu bakalářku. Gratuluju k práci a Real techniques štětce si určitě pořiď jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a přeji hodně štěstí u bakule :) Jinak v koupi štětců mě utvrdila Tvá recenze - jen tak pro zajímavost :))

      Vymazat
  2. bakalarku das raz dva :) ja sa teraz zacinam mordovat nad magisterskou :((
    Inak ak máš rada telové oleje tu je tip na jeden vážne super: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/bio-makadamiovy-olej.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad máš pravdu :) Tak přeji hodně štěstí. Na olej mrknu, jsem teď zblázněná do kokosového :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3