pondělí 25. března 2013

Moje kosmetika Essence

Ahoj všichni :)

Dneska tu pro Vás mám post týkající se mé kosmetiky Essence, kterou vlastním. Musím přiznat, že mám tuhle kosmetiku moc ráda, hlavně díky její cenové dostupnosti (především pro studenty, že? :)) Tenhle článek bude plný především fotek, ale to snad nevadí ;)


Bázi Colour Arts jsem si v poslední době moc oblíbila a i když je cílená především na pigmenty, na ty jsem jí překvapivě ještě nezkoušela. Bázi I <3 Stage jsem používala každý den, teď už ale raději sahám po té první. No a matující pudr už také tolik nepoužívám.


Tvářenky jsou spolu s rtěnkami mojí úchylkou, takže jich mám opravdu dost. Mojí nej od Essence je ta z kolekce Home Sweet Home a ten její svetrový vzorek je prostě kjůůt. Zahrnula jsem sem i můj bronzer, který je ze všech bronzerů nejoblíbenější.


Rozjasňovač Breaking dawn mám ráda především proto, že pochází z kolekce Stmívání :D Ten v peru je katastrofa plná třpytků.


Paletky mám celkem čtyři, ale abych pravdu řekla, téměř je nepoužívám :/ Snad jen v té I love Berlin je krásný matný černý stín.


Mono stíny mám jen ze slev a mým nejoblíbenějším je ten vpravo nahoře - nádherná modrá barva, která na fotce samozřejmě tak nádherně nevypadá. No a dvě dua mám především na cestování.


Co od Essence ale opravdu zbožňuju jsou krémové stíny Stay all Day. Neskutečně mě mrzí, že je stáhli z prodeje, protože jsou prostě boží. Stín z kolekce A new league někdy používám na rozjasňování.


Pigmenty skoro nepoužívám, ale prostě jsem je musela mít, protože jsou z kolekce Stmívání, žejo :D


Linky používám každý den a především ty černé.


Tužky nepoužívám už vůbec a řasenka by měla být voděodolná, ale fakt není.


Jak už asi víte, další mou vášní jsou rtěnky a proto jich mám tolik i od Essence. I když bych řekla, že se spíš jedná a takové barevnější balzámky. No a tužka? To je prostě na pěst....


Další patlátka na pusu :) Nejraději mám ten druhý zleva - matný fialový "lesk" z kolekce Rebels.


Balzámy komentovat nebudu - je to spíš na parádu než na používání. Každopádně Kiss Care Love voní jako žvýkačka Pedro a už jen kvůli tomu ho mám ráda :)


Poslední položkou jsou štětce, které používám denně a nemůžu si je vynachválit :)

Pokud jste dočetli až sem, tak vážně gratuluju, protože takto dlouhý článek plný fotek tu ještě nemám :) Taky máte tak rádi kosmetiku Essence? A co je Vaším nejoblíbenějším produktem? 

Mějte se krásně :)

11 komentářů:

  1. Já mám moc ráda tu modrou bázi a taky mám štětce na oční stíny a přijdou mi ucházející :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Ta báze je celkem fajn a štětce za chvíli, doufám vyměním za real techniques :)

      Vymazat
  2. pekna zbierka, ja par veci od essence mam:), ale skor skusam aj z inych kozmetik, takze vyslovene nejaky oblubeny produkt nemam..ale paci sa mi aspon na obrazku ten krasny ruzovy lesk:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu barvu mám taky ráda, jen jak je to tint, tak je pro mě na rtech celkem nepříjemný :(

      Vymazat
  3. Teda to je sbírka :)! Koukám, že máš docela ráda věci z limitek :). Rozjasňovač bych lépe než katastrofa v peru nepopsala :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám ráda jen věci z limitek :D Hlavně teda kvůli těm obalům, který jsou na kosmetice samozřejmě to nejdůležitější :D

      Vymazat
  4. Essence moc nemusím, ale něco vlastním. Je to vždy taková moje víceméně zkušební kosmetika. Když třeba chci zkusit nějakou novou barvu stínů, tak si koupím ty mono a zkouším, jestli mi sluší nebo ne. Pak už nakoupím u nějaké dražší a kvalitnější značky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Matující pudr mám taky. A mám jak ten sypký, tak ten "klasický" v pevném stavu. A štětce mám taky - jsou úžasně jemné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se štětci určitě souhlasím. Řekla bych, že nejjemnější v drogerii :)

      Vymazat
  6. Ahoj, dříve jsem měla doma také tuny rtěnek, pudrů, řasenek atd. :-) Pak s odstupem let jsem trošku změnila pohled, pohrávala si s myšlenkou, co takhle zkusit permanentní make-up, pak jsem si přečetla tento článek, abych byla trošku v obraze a šla do toho. :o) A super, jednak mám najednou doma v koupelně hodně volného místa a jednak ušetřím čas dennodenním líčením. Darina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3