sobota 16. března 2013

TAG: This or That?

Ahoj kočky, 

jelikož jsem na víkend pryč a nemám s sebou foťák, tudíž nemohu přidat žádné fotky, ale abych na Vás úplně neprděla, jsem tu s dalším Tagem, tentokrát This or That? Žádný Tag tu dlouho nebyl, tak doufám, že se budete bavit :)

1. Bronzer (já v této otázce bronzer beru jako konturovací pudr) nebo tvářenka?

Za mě tedy jednoznačně tvářenka. Bronzer jsem se naučila používat teprve nedávno a když ráno nemám moc času, jednoduše není problém ho vynechat, u tvářenky si toto ale neumím představit :)




2. Linky nebo řasenka?

Jednoznačně linky. Mám to štěstí, že jsem od přírody obdařená celkem hustými a tmavými řasami, proto by mi vadilo méně vyjít bez řasenky, než bez linek. Linky se v poslední době staly mou každodenní záležitostí a myslím, že líčení celkově dotvoří.

3. Make-up nebo korektor?

Tak ještě před několika měsíci bych jednoznačně odpověděla make-up, ale jelikož jsem se nedávno zbavila hormonální antikoncepce a díky tomu se celkem zhoršila pleť, neumím si tedy představit, že bych vyšla bez korektoru.



4. Neutrální nebo barevné oční stíny?

No tak tady nedokážu odpovědět úplně jednoznačně. Záleží, na jakou příležitost. Na líčení do práce/školy používám spíš zemitější odstíny, ale naopak klidně zvolím o něco výraznější rty. Večer a nebo ve volných chvílích velmi ráda nosím barevné stíny a to především v létě. Ráda ladím líčení s oblečení nebo doplňky a nemám problém vyjít s neonovýma očima :))

5. Štětce nebo houbičky?

Určitě štětce. I když od té doby, co mi přišel "beauty blender" z ebay změnila jsem na různé houbičky názor. Tahle houbičkovitá kapička :)) je vážně skvělá a make-up do pleti zapracuje tak, jako žádný můj štětec ne. Houbičku nosím také v pudru v kabelce, na štětec jsem moc líná :)


6. Nehty - dlouhé nebo krátké?

Několik let jsem nosila hooodně dlouhé gelové nehty, teď už si to ale nedovedu představit, takže jednoznačně krátké.

7. Nehty - umělé nebo přírodní?

To se tak trochu váže k otázce předchozí, takže přírodní a krátké - pro upřesnění :)



8. Tělo - mléko nebo máslo?

Já mám moc ráda másla, ale častěji používám mléka, divný co? :D Nevím, nějak mi ta másla přijdou hůř dostupná nebo jak bych to řekla.

9. Móda - džíny nebo tepláky?

Tuhle otázku moc nepobírám, jako ven či co? :D Já teda rozhodně džíny. No a pokud by to mělo být na doma, tak jasně, že tepláky :p


10. Móda - dlouhý nebo krátký rukáv?

Asi krátký.

11. Móda - šátky nebo čepice?

Určitě šátky, mám jich asi tunu, ale moc je nenosím :D Čepice mám asi tři a ty nenosím už vůbec.



12. Puntík nebo proužek?

Puntík - jsou roztomilejší :D Ale když o tom tak přemýšlím, tak svislý proužek prej zase zeštíhluje - takže dilema.

13. Drdol nebo culík?

Určitě culík. Přijde mi, že drdol mi dělá baculatější obličej, asi taky divný, co? :D


Tak a to je dneska ode mě všechno. Užívejte zbytek soboty a mějte se krásně :)













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3